کانون های مساجد بستر مناسبی برای توسعه ورزش های همگانی است

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان یزد در این نشست از حمایت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای توسعه ورزش های همگانی در سطح جامعه به وِیژه محلات خبرداد.

وحیدرضاخباز زاده، در نشست کانون های مساجد منطقه صفائیه یزد اظهارداشت: مساجد و کانون های فرهنگی هنری بستر مناسبی برای توسعه ورزش های همگانی در جامعه به شمار می روند.

وی با اشاره به فعالیت ورزشی مناسبی که در کانون های مساجد و محلات صورت گفته است افزود: هیئت های ورزشی می توانند از فضای مساجد، کانون های فرهنگی هنری و محلات برای توسعه ورزش های همگانی بهره بگیرند.

محمدحسن علیخانی، مسئول کانون های مساجد شهرستان یزد نیز در این همایش با اشاره به اینکه بیشترین کانونهای فرهنگی هنری مساجد در شهرستان یزد قرار دارند افزود: کانون های فرهنگی هنری شهرستان یزد با هدف هم افزائی بیشتر به هشت منطقه تقسیم شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی با کانون های فرهنگی هنری مناطق صفائیه، امامشهر، رحمت اباد برگزار شده است افزود: در طرح منطقه بندی کانون ها همه برنامه های محوری و شاخص با مشارکت همه کانون های فرهنگی هنری منطقه برگزار و همه کانون های در جهت هم افزائی یکدیگر اقدام می کنند.

وی همچنین از برگزاری نشست کانون های فرهنگی هنری منطقه آزادشهر در آینده ای نزدیک خبردادو افزود: با منطقه بندی اعضای کانون های فرهنگی هنری مدیریت و نظارت بر کانون ها افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست محمدمهدی صباغیه، رابط دبیرخانه کانون مساجد یزد در اداره ارشاد شهرستان نیز گزارشی از فعالیت ها، طرح ها و برنامه های دبیرخانه ارائه کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا